Stop z nudą

Kategorie

Polecamy

  • gry, konsole, anime, figurki, akcesoria i gadety
  • iPhone, iPod, iMac, Macbook, iPad: akcesoria i gadety
  • sport, hobby, zabawki, prezenty, gadety
  • komputery, laptopy, netbooki, pamici, myszki
  • folie, obudowy, baterie, futeray, adowarki
  • zegarki, biuteria, ubrania, torebki, plecaki

Reklama

1. Jak długo trwać będzie procedura zamówienia?

 

Po złożeniu zamówienia, dokonaj wpłaty na nasze konto bankowe lub dokonaj płatności lub transferu online. Numery kont i dane do wpłaty podane są na witrynie, dostaniesz je także automatycznie w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Twoje zamówienie będzie kontynuowane w następujących krokach:

Krok 1 (1-3 dni):

Twoje zamówienie jest przetwarzane. Produkty są zbierane od dostawców.
Krok 2 (<1 dzień):

Twoje zamówienie oczekuje na zapakowanie.
Krok 3 (1 dzień):

Twoje zamówienie jest pakowane i wysyłane za pośrednictwem Poczty w Hong Kongu.
Krok 4 (około 10 dni):

 Zamówienie jest dostarczane przez pocztę. 

 

} 




Całkowity czas dostawy:

Air Mail (poczta lotnicza - wysyłka zagraniczna z Hong Kongu): 12 do 30 dni roboczych.

Najczęściej proces trwa krócej - około 10 dni roboczych




 


2. Ile wynoszą koszty przesyłki i czy zależą od wartości zamówienia?

 

Opłata za wysyłkę oraz opakowanie zależna jest od wartości zamówienia.

Wartość zamówienia:

 

< 249,99 zł

250 zł - 499,99 zł

500 zł < 

Koszt dostawy:

 

9,99 zł

19,99 zł`

0 zł 

Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu.


3. Dlaczego ceny są tak niskie?

Niewiarygodnie niska cena produktów? Wysyłka bezpośrednio z kraju producenta, bez pośredników. Mały magazyn, co dzień nowe dostawy, kontakt z dostawcami wielokrotnie w ciągu dnia.

4. Coś za coś?

Tak. Najniższa cena, sprawdzone produkty i tania wysyłka w zamian za Twoją cierpliwość (wysyłka trwa 12-30 dni roboczych, najczęściej krócej ok. 10, rzadko dłużej) i zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie fabryki (rzadko się to zdarza, a dowiesz się o tym w ciągu pierwszych 1-3 dni - w takim wypadku zwrócimy pieniądze).

5. Czy zakupy są bezpieczne?

Gwarantujemy najlepszą prywatności i bezpieczne zakupy. Nasza strona jest hostowana na zaufanym serwerze dedykowanym. Nigdy nie uja
wniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

6. Jak przebiega procedura reklamacji, gwarancji?

Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących sytuacjach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
- gdy przesyłka zostanie zagubiona
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt


W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego. W sytuacji, gdy wysyłka zwrotna jest nieopłacalna, poprzedni produkt zostawiany jest Klientowi na "pamiątkę".

7. Zakup większej liczby produktów

Przy zamówieniach o wartości przekraczającej 500 zł zrezygnowaliśmy z pobierania opłaty za przesyłkę - to my pokrywamy ją za Ciebie.
Jeżeli interesuje Cię zakup większej liczby jednego produktu, skontaktuj się z nami, aby ustalić specjalną cenę. Pamiętaj jednak, że zajmujemy się tylko sprzedażą detaliczną, maksymalnie 10 sztuk dla jednej osoby. 

 

8. Czy są jakieś podatki i cła?


Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą wystąpić przy mniej niż 1% przesyłek i są niewielkie. Jeśli jednak tak się zdarzy, chociaż przesyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot, to należności i formalności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z procedurami obowiązującymi w lokalnym urzędzie celnym oraz obowiązkami i ograniczeniami przywozowymi. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane z powodu niedopełnienia formalności przez Zamawiającego.

9. Czy dostanę fakturę VAT?

Na życzenie wystawiamy fakturę VAT na wykonaną usługę. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP. Cena na witrynie jest ceną całkowitą. Zawiera ona opłatę za usługę zamówienia i za towar: (usługa pomocy w zamówieniu produktu za granicą) + (kwota za produkt u dostawcy, w której przekazaniu sklep również pomaga). Na fakturze będzie widniała usługa "Usługi w zakresie organizowania zakupu części i podzespołów".
Na fakturze będzie widniała cena usługi bez kosztu zamówionego produktu u dostawcy. Pieniądze za produkt są przez nas tylko przekazywane. 


Cena znajdująca się w sklepie internetowym stopznuda.pl

jest ceną całościową i składa się z właściwej usługi pomocy w zamówieniu produktu za granicą (z VAT) wykonywanej przez stopznuda.pl oraz z kwoty za produkt u dostawcy zagranicznego, w której przekazaniu sklep również pomaga. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

 

10. Jak mogę się z wami skontaktować?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt na sklep@stopznuda.pl wraz z podanym nr zamówienia. Prosimy o podanie w wiadomości jak najwięcej informacji oraz o nie usuwanie historii wiadomości.


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Aktualnie brak nowych produktów



X Nie pokazuj więcej
TA STRONA UŻYWA COOKIE
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki